13 Nisan 2010 Salı

Bir kaç link fıtırı mıttırı bir şeyler

Vay anasını dedim bugün kendime, sonra da yuh dedim, madem ki sapıklar gibi boş vaktim var, madem ki o kadar boşum ki fransızca çalışmıyorum dedim ve işe yarar bir şeyler yapayım. Şöyle ağır bir "surf" yapayım, 2-3 link bulayım, hem bookmark miktarım artsın (hazır x-marks hesabımı da hop hop aktif ediyorum, keyfime bakıyoriken) hemide blog tazelensin.

O bakımdan siz sevgili takipçiler için derlediğim bir kaç link fıttırı bir şeyler aşağıda:

* le damn blog
bu Pınar Çetin'in bir nevi personal lookbooknusu olmuş. Hem şirin, hem içten. en güzel yanı da ciddi anlamda 3 dilde yayın yapıyor olması. belli ki bu sayede takipçisi bol olmuş.

* teşekkür ederiz
Filtrelenmiş diye nitelendirilebilecek, güzel güzel yeniliklerden haberdar olmaya yarar şirin bi tumblr olmuş. İçerik zengin!

* sutkutusu
en az bir kutu süt kadar faydalı, ara ara bakılmalı.

* orgalink
girip profil falan oluşturacaksınız aman hooop uğraşmıyıp demeyin, içerde bir şeyler kaçırmış olursunuz.

0 comments: