24 Kasım 2010 Çarşamba

Moon BootzaaaAAaaAagh!

Ne yalan söyliyim. Bayıldım Moon boots'lara. Ugg'lara ayı ayağı diyen birisi olarak bunlara neden bayıldın ki diyenler olabilir. Olmasın, bunlar acayip süper! Özellikle Vinyl modelleri harika. Siyah Vinyl bulursam direk alıyorum.

Bi kere doğrudan vintage bunlar, 69'da aya çıkıldığında popüler olmuş olabilir(di).Yeni bi şey değil yani, ezelden beri bildiğimiz ay botları canım. Ha bi de geçen sene Moon filminde gözüme çarpmıştı: 'Ay oğlana bak, o botlarla Winnie the Pooh şirinliğine geçiş yapmış' demiştim. Arkadaşlararasında dünya tatlısı tabir ettiğimiz Sam Rockwell'e Winnie dediğim için şimdilerde pişmanım biraz ama neyse, konumuz bu değil. Sonuç olarak, 70lerin ruhu var bu botların yapısında,o yüzden çok sevdim ben bunları heralde. 

Katolog da burada, buyurunuz!

1 comments:

Selin dedi ki...

İtiraf etmeye çekiniyordum. Ama çok güzeller yaaa